1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
584 Views
ONTHARINGSBEHANDELING

Definitief af van uw beharing? Dat kan bij Tulip Laser Beauty. WIj behandelen overbeharing of cosmetisch storende haargroei snel en effectief met de meest effectieve ontharingstechniek die op de markt is; de Mediostar laser zorgt voor:

• Geen ingegroeide haartjes
  • Gladde en egale huid
  • Nooit meer last van stoppeltjes
  • Geen ontstekingen aan de haarwortels
  • Meest effectieve laser ontharingsapparaat op de markt

Laser ontharen in het gelaat bij vrouwen wordt meestal vergoed door zorgverzekeraars vanuit de aanvullende verzekering. Vragen over vergoedingen? Onze huidtherapeuten helpen u graag verder.

Ongewenste haargroei

Met ongewenste haargroei is overmatige haargroei op ongewenste plaatsen. Er zijn twee vormen van overbeharing: hypertrichose en hirsutisme. Deze twee vormen van overbeharing komen afzonderlijk of gecombineerd voor.

Hypertrichose is overmatige haargroei op plaatsen waar van nature al enige haargroei is. Er verschijnen fijne haartjes in het gezicht, bij de slapen en bij de wenkbrauwen. Haren op de armen worden langer en nemen in aantal toe. Onderbenen en romp zijn dan meestal ook zwaarder behaard. Hypertrichose komt zowel bij mannen als bij vrouwen voor en ontstaat in de puberteit.

Bij hirsutisme krijgen vrouwen haar op plaatsen waar meestal alleen mannen haren ontwikkelen. In plaats van donshaar verschijnt er veel en donker haar op plekken als: de bovenlip, wangen, kin, hals, rond de tepels, op de borst, de rug, de buik en in de liesstreek. Ook op armen en benen is de haargroei meer dan ‘normaal’.

De oorzaak van overmatig haargroei is vaak een te hoog gehalte aan mannelijke hormonen (androgenen) in het bloed. Hirsutisme kan ook erfelijk bepaald zijn.

Behandeling van ongewenste haargroei

Ongewenst haar verwijderen door middel van lasertechniek is een blijvende oplossing tegen ongewenste haargroei.

De huidtherapeuten van Tulip Laser Beauty behandelen ongewenst haar effectief met de meest effectieve ontharingstechniek op het moment: De MeDioStar Laser. De krachtige diode technologieën van de MeDioStar zorgt voor een bijzonder snelle en pijnloze behandeling (voorzien van 360° huidkoeling), ongeacht het huidtype. Door de speciale combinatie van golflengtes van 810 en 940 nm is het mogelijk om zelfs de diepere follikels te bereiken. Dit zorgt voor een efficiënte en effectieve behandeling. Daarnaast beschikt de MeDioStar over de SmoothPulse modes. Deze modes warmen het omliggende weefsels nauwelijks op, hierdoor is de behandeling minder pijnlijk tot pijnloos.