1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
283 Views
bloedvat & Acne behandeling

Roodheden en gesprongen bloedvaatjes in het gelaat en op het lichaam worden behandeld met onze vaatlaser. Wij maken gebruik van de nieuwste generatie vaatlasers, te gebruiken tegen de volgende vaataandoeningen en vlekjes:

• Couperose/ Rosacea
  • Spider naevi
  • Teleangiëctastieën
  • Ouderdomsvaatkluwen
  • Naves Flameus (wijnvlekken)
  • Besemreiser ook wel bezemrijscarices genoemd
  • Bloedblaartjes ook wel Angioma’s genoemd

Vaatafwijkingen:

Couperose en Rosacea

Couperose is een vaataandoening. Deze vaataandoening ontstaat doordat kleine en oppervlakkige bloedvaatjes in het gezicht slapper worden, waarna ze gaan verwijden. Dit is een veel voorkomende vaataandoening die cosmetisch erg storend kan zijn. Couperose komt met name voor op de wangen, neus en voorhoofd. Rosacea is een combinatie van couperose en acne.

Beenvaatjes

Beenvaatjes zijn cosmetisch storende vaatjes op de benen die medisch geen klachten geven. Het zijn zichtbare rode of blauwe lijntjes op de benen, ze worden ook wel berkentakjes of penseelvarices genoemd. Deze vaatjes ontstaan vaak spontaan, maar kunnen ook veroorzaakt worden door de dieper gelegen spataderen. Spataders ontstaan veelal door hormoonschommelingen tijdens de zwangerschap, erfelijke aanleg of een staand beroep.

Behandeling:

Deze roodheden en gesprongen bloedvaatjes, in het gezicht en op het lichaam behandelen wij met onze vaatlaser. Bij Tulip Laser Beauty maken we gebruik van de nieuwste generatie vaatlasers, snel en effectief.